Cross Point Analytics, mağazalarının performansıyla ilgili bilgi edinmek isteyen perakendecilerin kullanmak isteyeceği önemli bir araçtır. Kullanımı kolay web tabanlı ve iOS uygulamaları sayesinde kapsamlı mağaza analizi ve mağaza izleme net ve rahat bir şekilde gerçekleştirilebilmektedir.
Satış Noktasının merkezileştirilmesi ve kişi sayım cihazlarından gelen bilgiler, mağazanın performans analizine olanak sağlamaktadır. Cross Point Analytics, merkezi bilgileri toplayıp net ve kullanımı kolay bir arayüzde sunmaktadır.
Tekil mağaza veya mağaza grupları için ziyaretçi ayağını hızlı ve kolay bir şekilde görüntülemek için çeşitli grafikleri yapılandırarak gösterge tablonuzu kişiselleştirin. Mağazalar, standart, kişisel ve akıllı gruplar halinde gruplanabilir. Böylelikle mağaza karşılaştırılmasını kolay ve eksiksiz hale getirebilirsiniz.
Bir haritada tüm mağazalarınızın görünmesinden daha kolay anlaşılabilir ne olabilir ki? Bir mağazanızda alarm seviyesinin yüksek olup olmadığına bakabilirsiniz. Çetelerin bir mağazanızdan diğerine gezip gezmediğine bakabilirsiniz. Bir haritada, herhangi bir mağazanızın iyi performans gösterip göstermediğini ve tüm sistemlerin çalışıp çalışmadığını doğrudan görebilirsiniz. Kırmızı(sorunlu) göstermesi durumunda hızlı aksiyon alabilirsiniz.
Ekrandaki grafikler hızlı yanıt verip canlandırmaktadır. Ayarları, spesifik olarak odaklanarak doğrudan değiştirebilirsiniz. Bazen de yalnızca çıktı almak isteyebilir ve PDF formatında raporlarınızı alabilirsiniz. Bu nedenle tüm grafikler kâğıda dökülebilmektedir. Tercih sizin. Ayrıca, tamamlanmış gösterge tabloları da bir rapora kopyalanabilmektedir. İlaveten, bu raporları dilediğiniz bir alıcıya gönderebilirsiniz..
Mağaza yönetimini otomatikleştirin. Spotify’daki akıllı çalma listesi gibi mağazalarınızı yönetebilirsiniz. Akıllı mağaza listeleri ile mağazaları bazı basit kurallara göre gruplandırabilirsiniz. Mağazaları, bölgeye, mağaza türüne veya başka bir özelliğe göre gruplandırabilirsiniz. Doğru mağazaları karşılaştırarak trendeleri görebilirsiniz. Biz buna trend analizi demekteyiz.
Bazen çözebileceğiniz bir şey için bir teknisyen çağırmak istemezsiniz. Sorunların %80’ine yakını kullanıcı kaynaklıdır; ürünler antenlere çok yakın yerleştirilmiştir veya bir ürün ve reklam afişi ile sayaçlar kapatılmıştır. Cross Point sorunlar hakkında nettir. Sorunun neyden kaynaklandığını ve bunun hakkında neler yapılabildiği ile ilgili her şeyi göstermekteyiz. Ve elbette ihtiyaç duyulduğunda destek vermekteyiz.
İnsanlar sadece sayaçlarının doğruluğu hakkında konuşmaktadır. Ama bu gerçekten önemli mi? Örneğin; bir günde 342 mi yoksa 346 kişi mi olduğunu bilmek ister misiniz? Aslında bir trend görmek istersiniz. İnsanlar ne zaman geliyor, mağaza düzenini değiştirdikten sonra sonuçlar değişiyor mu? Ama hala bir günlük veriler kaçırıldığında %98 çok cazibeli değildir. Bu durum olduğunda tüm ortalamalarınız yanlış çıkar. Eksik günü olan hafta her zaman önceki haftadan, önceli aydan ve önceki yıldan daha kötüdür… Bu durumda öngörüleri kullanmak en doğru yöntemdir. Ortalamalarınızın doğruluk seviyesinin yüksek olması için eksik için öngörülen sayıların eksik olan günlere işlenmesi gerekmektedir. Bu öngörüde yazılabilecek en iyi tahmin bir hafta önceki aynı gündür. Böylelikle tüm ortalamalarınız tekrardan doğru sonuca yaklaşır. Cross Point Analytics, son derece akıllı bir sistem olarak bunu tamamen otomatik olarak yapabilmektedir. Tercih sizin!
Mağaza karşılaştırması, kullanışlı web tabanlı, iPad ve iPhone uygulamalarının kullanımı sayesinde hiçbir zaman bu kadar kolay, eksiksiz ve erişilebilir olmamıştı.
Doğru cihazı seçin. Merkezde, bir PC bir dizi mağazayı analiz etmek için doğal bir araçtır ancak bölgesel bir yöneticiyseniz, yalnızca sorumlu olduğunuz mağazaların bulunduğu bir tablet daha uygundur. Ve bir mağaza yöneticisi için, cep telefonu ilk tercihtir. Android ve iOS için yerel uygulamalar oluşturduk.
Ziyaretçi akışları, trend analizi, reklam kampanyaların değerlendirilmesi, personelinizin konuşlandırılması ve performansı hakkında bilgi edinin.
%100 ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmiş, gerçek zamanlı yönetim bilgileri sayesinde müşteri yoğunluk oranınızı ve müşteri başına düşen gelirinizi arttırabilirsiniz.
Cross Point analytics’i yararlı bulduğunuzu umuyoruz ve sizinle kişisel bir toplantıda daha fazla bilgi paylaşmak ve sorularınızı cevaplamak istiyoruz.
İlgileniyorsanız, lütfen bizimle veya web sitemizin iletişim kısmında bulunan çözüm ortaklarımız ile iletişime geçin. İlginiz için teşekkürler.
Bu sayfadaki bilgiler büyük olasılıkla sizin tarafınızdan bir miktar merak uyandırmıştır, en azından amaçladığımız şey budur. Bu doğruysa, sizi Cross Point Analytics demosuna davet etmek istiyoruz.
Aşağıdaki düğmeyi tıkladığınızda sanal mağazaların Cross Point Analytics içinde bulunduğu tanıtım alanına yönlendirileceksiniz. Bu mağazalar canlı mağazalardan alınan gerçek bilgilerle beslenerek, gösterimi gerçek bir deneyim haline getirmektedir.
Sizin için doğru aracı sunduğumuza inanıyoruz. Bu nedenle Analytics’i ilk yıl boyunca ücretsiz veriyoruz. Yarım işlevselliği ile değil, tam sürüm.
Başlangıç maliyetlerinin düşürmek adına peşin lisans ücretleri almamamızın yanında yazılımı çalıştırıp, yazılım ve bakım maliyetlerini düşüren BT altyapısını da biz yönetiyoruz.
Çözümler yalnızca tasarlandıkları gibi işleme alındığında çalışırlar. Son kullanıcılarımıza, sistemlerimizde oluşan nadir sorunları dahil tüm hataları raporlayabilmekteyiz. Satın alınan donanımın açık olup olmadığı bilgisine kadar tüm bilgilerin tarafınıza raporlanıyor olması önemlidir.
Ürün ve çözümlerimiz, kârınızı arttırırken, kayıplarınızı azaltmanıza yardımcı olacaktır.
Tüm sistemlerimiz CrossCONNECT özelliklidir. Bu, her şeyi bulutumuza bağladığımız anlamına gelmektedir. Ve hepsini tek bir araçta bir araya getiriyoruz: Cross Point Analytics.
Sadece sayıları değil trendleri de göstermeye çalışmaktayız. Trendlerden bir Excel dosyası oluşturabilmekteyiz. Sayılardan trend yapmak bizim işimiz.
Merkez Mah. Seçkin Sk. Dap Ofis Vadisi İ-Ofis K:4 No:62-63-64-65, 34348 Kağıthane / İstanbul +90 212 222 95 25 info@ovamuhendislik.com
Sosyal Medya